Translate

poniedziałek, 27 stycznia 2014

Nowości!

Hej kochane, czekałam z tym wpisem, az odbiorę swoją paczuszkę i w końcu jest, mam ją!
Uwielbiam robić zakupy, jednak jestem bardzo wybredna i często jest tak, że kiedy mam przy sobie jakąś większą sumę pieniędzy to zwyczajnie nic mi się nie podoba. Jak wiadomo grudzien był dość kosztownym miesiącem ze względu na święta i nowy rok, dlatego moje środki na koncie nie były zbyt wysokie, aczkolwiek nie przeszkodzilo mi to w "najprzydatniejszych" zakupach ;) 
Przedstawie Wam moje maleństwa, które udało mi się nabyć w ostatnich dniach :)

 1. TANGLE TEEZER właśnie na to czekałam najdłużej, powiem szczerze, ze  podchodze do tego dosc sceptycznie, ciężko mi zaufać czemuś czego nie znam, tym bardziej jeśli to ma dotykać moich włosów! Co może mieć w sobie szczotka, że wszyscy ją tak wychwalają, jeszcze tego nie wiem, ale mam nadzieje, ze za kilka dni sie przekonam, poki co jestem zauroczona jej wyglądem, zakochałamsię w niej odpierwszego zobaczenia. Jeśli da rade rozczesywać moje nieznośne włosy i utrzyma je w porządku, będę wychwalać ją pod niebiosy i polecać każdemu!
Szczotka dostępna jest na stronie TT, koszt takiej szczotki to 65zł

2. REGENERUM DO PAZNOKCI od zawsze borykam się z problemami słabych, łamliwych i rozdwajających się paznokci. Uzywałam mnóstwo preparatów wzmacniających, zaczynając od tej nieszczęsnej Eveline 8w1 po Nail Tek II (swoją drogą tylko jej udało się wzmocnić moje paznokcie!) Przy Nail Teku pewnie bym została gdyby nie jego dość wysoka cena, dlatego postanowiłam znaleźć coś tańszego, wtedy usłyszałam o regenerum. Na ten moment jestemzachwycona, moje paznokcie juz pokilku dniach stały się mocniejsze, nie łamią się, nie rozdwajają, no oby tak dalej! 
Kilka słówod producenta: "to starannie dobrana kompozycja czterech składników naturalnego pochodzenia: oleju z orzeszków makadamia, oleju ze słodkicg migdałów, oleju z pestek winogron oraz oleju cytrynowego, wzbogaconych witami A i E. Razem zapewniają intensywną, kompleksową pielęgnację płytki paznokcia oraz otaczającego naskórka."
koszt ok. 20zł/5ml





3. CATRICE EYESHADOW BASE to jest moja druga baza tej firmy, pierwsza byłajakaś felerna, strasznie sucha, ale mimo to cienie ładnie się na niej trzymały,druga jest już w porządku ładnie się rozprowadza i podobnie jak w tej pierwszej cienie na niej są bardzo trwałe.
Cena bazy to ok 17zł/4ml (dostępna w drogerii hebe)






4.HI-TECH EYELINER PIERRE RENE od ok. roku uzywałam tylko i wyłacznie linera w zelu z Inglota nr. 77, i szczerze bałam się, że nie będe potrafiła namalować ładnej kreski linerem w pisaku -nic bardziej mylnego. Dzięki jego nietypowemu kształtowi aplikacja jest banalnie prosta. Przy malowaniu staram się być dokładna, dlatego troche mi to zajmuje normalny eyeliner w pisaku dawno by zasechł, a ten nie, kreska szybko zasycha, nie rozmazuje się i nie kruszy. Mało tego! Bałam się też, ze w polączeniu z cieniami w koncu się zapcha, no ale nic z tego, caly czas jest taki jak w dzien gdy go kupiłam. Już dzisiaj wiem, że jak mi się skończy to sięgne po następny. Cena tego produktu to ok. 18zł 

5, ZIAJA MYDŁO KREMOWE POD PRYSZNIC I SZAMPON ALOESOWY uwielbiam kosmetyki do pielęgnacji z tej firmy, mydełka kupuję bardzo często, moim zdecydowanym ulubiencem jest mydlo czekoladowe i kokosowe. jeśli chodzi o szampony, to nigdy ich nie stosowałam, ale skoro  kremy tak bardzo mi pasują, może podobnie będzie z szamponem. 
-kremowe mydło z olejkiem arganowym i gliceryna, zapefrumowane łagodnąi bardzo przyjemna kompozycją wanilii, jaśminu, sandałowca i olejku bergamotowego. cena: 8.10zł/500ml 
-aloesowy szampon do włosów suchych z witaminami B5, B3, B6, E, C. Jeżeli chodzi o jego przwidywane działanie, które jest na etykiecie, jest tam wszystko to, czego bym oczekiwała, alejak wyjdzie w praniu to zobaczymy ;) cena: 7.90zł/500ml

To by było na tyle, oczywiście to nie wszystko co kupilam w ciagu ostatnich dni, ale nie bede wam pokazywać pilniczkow do paznokci, gumek do włosów itp. Myślę, że za jakiś czas wpadnę tu z pielęgnacją paznokci, podpowiem Wam jak ja o nie dbam, i napisze jak sprawdza się regenerum.


A Wy co ostatnio kupiłyscie? 

xoxo

3 komentarze:

  1. SUPER ! wszystko działa :) no i wreszcie mogłam Cie dodać ^^
    masz obłędne te włosy ^^ i nawet gdyby mi się plątały to i tak bym ich nie pozwoliła obciąć :))
    Twoja TT jest sliczna :) podobają mi się grzebyki - różowe :D dobrze,że ma spód jaśniejszy- łatwiej będzie wyjąc włoski bo przynajmniej będzie je widać :) nie to co u mnie czarna szczotka -ciemne włosy + moje niedowidzenie i zabawa w chowanego na 20 minut ;)
    mam obecnie to samo mydełko arganowe, pielegnuje ładnie ale troche przeszkadza mi zapach , wole coś słodszego np to obłędne rózowe - żurawina poziomka :D

    muszę wreszcie kupic to regenerum do paznokci, nie doceniałam tej firmy, ale od kiedy mam z glossy ich pomadkę to zaczęłam śledzić jakie wydają produkty na rynku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i teraz już nie pozwole, bo w sumie to zdjęcie jest zrobione kilka dni po ścięciu, a tak wyglądały przed https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1/q81/s720x720/1463761_762557450425053_1392942029_n.jpg w sumie nie wygladaja na jakies bardzo chore, ale to magia fryzjera, ktory z niczego potrafi zdzialac cuda ;d
      A ja mydelko najbardziej lubie to kakaowe :D

      a regenerum goraco polecam, jak zaczelam uzywac tak jeszcze ani razu mi sie nie polamaly ani nie rozdwoily! :)

      Usuń
  2. kiedyś bardzo chciałam tą szczotkę , a potem ścięłam włosy więc nie mam na nią już takiego parcia, ale myślę że prędzej czy później wpadnie w me łapki :) Twoja ma super kolor

    OdpowiedzUsuń