Translate

piątek, 17 stycznia 2014

GLOSSYBOX styczeń 2014!

Cześć kochane! Właśnie przyszedł do mnie mój pierwszy glossy! Tak jak obiecałam, napisze wam co w nim znalazłam i jakie są moje odczucia na ten temat.:)

Po otwarciu opakowania moim oczom ukazało się srebrne pudełeczko, szczerze mówiąc liczyłam na ten uroczy róż, ale cóż, to jest równie urocze. W środku mamy dwie karteczki: jedna ze zniżką 19 zł na gąbki Yasumi, a druga standardowo od glossy z opisanymi produktami.
Pierwszy produkt, który znalazł się w tym pudełeczku 
BENEFIT COSMETICS The POREEfessional 
Wygładza zmarszczki i minimalizuje pory, skóra po jego zastosowaniu natychmiast wygląda jedwabiście gładko. Doskonały jako baza pod makijaż dla każdego rodzaju cery.
Szczerze mówiąc nie znam osobiście tego kosmetyku, jest on dosyć drogi, w związku z czym nie miałam okazji go wypróbować. Ciesze się bardzo, że znalazł się w tym pudełeczku i na pewno z wielką przyjemnością go przetestuję. 
Cena produktu to 149 zł / 22 ml, a my mamy niestety tylko 3.0 ml dlatego powiedzialabym, że jest to "miniaturkowa miniaturka", aczkolwiek z tego co wiem, te kosmetyki są dosyć wydajne, wiec mam nadzieje ze uda mi sie użyć jej pare razy. :) 
Kolejny produkt to:
LIERAC Emulsja INITIATIC
Energetyzująca emulsja wygładzająca pierwsze zmarszczki. Koncentrat energii i ochrony, pobudzający funkcjężyciowe skóry. Intensywnie nawilża i wygładza skórę.
Kolejna rzecz, której jeszcze nie używałam i z której jestem całkiem zadowolona! Myślę, że jeśli okaże się tak dobra jak słyszałam to może nawet w nią zainwestuję, mimo, iż nie należy do najtańszych kosmetyków!
Cena produktu to 160zł / 40 ml, natomiast my mamy 10 ml, także jest już troszke lepiej.

Trzeci produkt to:
LIRENE Balsam do ciała Golden Charm
Balsam pozwala poczuć prawdziwą magię złotych drobinek na skórzę, która rozbłyśnie szlachetnym blaskiem. Zmysłowy zapach podkreśla naturalne kobiece piękno.
Glossy troche zawiódł mnie tym produktem, ponieważ kosmetyki z lirene są ogólno dostępne i nie są drogie, mało tego! Balsam ma w sobiezłote drobinki, które moim zdaniem nie są odpowiednie na tę porę roku! Zimną jak wiadomo ubieramy się tak, by było nam ciepło, ja nie chciałabym aby te drobinki zostały mi na ubraniach, fajny balsam, ale na lato, nie na zime. Podejżewam, że glossy dodając ten produkt myslało o karnawale. Jego ogromnym atutem jest zapach, pachnie prześlicznie 
Cena tego produktu 19,99zł / 100 ml, a my dostałyśmy 75 więc tak całkiem spoko :)
Przedostatni produkt to 
PANTENE POR-V Nature Fusion Oil Theraphy
Eliksir z olejkiem arganowym zapewnia 24-godzinną ochronę przed uszkodzeniami oraz odżywienie dla zdrowo wyglądających włosów, bez ich obciążania.
No i to jest coś co chyba ucieszyło mnie najbardziej! Uwielbiam kosmetyki do włosów, szczególnie te, które mają w swoim składzie olejek arganowy! Jeśli chodzi o zapach tego olejku, zaraz po odkreceniu nakretki, albo po wycisnieciu go na reke, czuć od niego nierzyjemny zapach alkoholu, jednak po aplikacji i wtarciu go we wlosy, zapach staje się bardzo przyjemny! Jedyny ogromny minus dla boxa za pękniętą zakrętkę! 
Cena produktu to 21,99zł / 100 ml  i to jest jeden z dwóch pełnych produktów, które znajduję się w pudełeczku!

I ostatni produkt 
YASUMI Konjac Sponge 
W 100% naturalna gąbka do oczyszczania skóry i masażu. Może być stosowana do każdego rodzaju cery, nawet bardzo wrażliwej i skłonnej dopodrażnień. 
O tym produkcie niestety nie wiem zbyt wiele, dlatego nie będą się za dużo rozpisywać. Fajnie, że jest i że mogę go wypróbować, chociaz pewnie sama bym się nie skusiła na takowy zakup.
Cena produktu to 19 zł no i to jest kolejny pełen produkt. 
Styczniowe pudełeczko GLOSSYBOX wywarło na mnie duże pozytywne wrażenie, już nie mogę się doczekać kolejnego! 
Jeżeli jesteście zainteresowane kupnem takiego pudełeczka,możecie je zamowić na www.glossybox.pl jednorazowa subskrybcja kosztuję tylko 49zł a daje tak wiele szczęścia i radości!!

1 komentarz:

  1. az Ci zazdroszcze tego kremiku ;) ja dostałam inny zestaw jeśli jesteś zainteresowana na recenzje to zapraszam do siebie :) daj znać jak zastosujesz ten krem bo jestem bardzo ciekawa jak zachowuje sie na skórze ;) cenie ta marke ale nei miałam jeszcze przyjemnosci stosowania akurat tego produktu

    OdpowiedzUsuń