Translate

środa, 12 listopada 2014

To, co Tygryski kochają najbardziej - 1+1 Rossman

Kochane moje, jak zwykle noc jest najlepszym momentem na pisanie wpisów na blogu (jakby nie można było zrobić tego w ciągu dnia). Jak każda z Was już na pewno zdążyła się zorientować w rossmanie trwa promocja 1+1 na wszystkie kosmetyki kolorowe! Oczywiście chora bym była gdybym nie wydała pieniążków na małe przyjemności. Przedstawię Wam szybciutko co kupiłam dla siebie :)


Pierwsza rzecz to
POMADKA DO UST L'OREAL EXTRAORDINAIRE W KOLORZE 401 FUSCHIA DRAMA cena pomadki to ok 54 zł (nie pamiętam dokładnie bo nie mam paragonu :D)
Produkt, który dobrałam do promocji to PALETKA CIENI L'OREAL, COLOR RICHE LES OMBRE cena - 52 zł. Niestety nie mogę wam jej pokazać, ponieważ była dla mojej mamusi.

Nie byłabym sobą jakbym nie kupiła czegoś więcej dlatego wybrałam się na zakupy jeszcze raz i tym razem kupiłam trzy rzeczy, dlaczego trzy? Bo dwie były w zestawie. Początkowo żadna z pań pracujących tam nie byław stanie powiedzieć mi czy zestawy także wchodzą w grę, ale w końcu po wielu namować jedna z pracownic zlitowała się nade mną i to sprawdziła, w ten oto sposób mam :
POMADKA BOURJOIS, ROUGE EDITION VELVET W KOLORZE 06 PINKPONG  cena ok 50 zł polowałam na nią X czasu, ale za każdym razem było mi strzasznie szkoda pieniążków, teraz ją mam i jestem dumną posiadaczką najlepszej pomadki świata! I dwa produkty, które były razem to
EYELINER RIMMEL, GLAM'EYES oraz TUSZ DO RZĘS RIMMEL WONDER'FULL WITH ARGAN OIL cena zestawuto ok 56 zł

Super opcja, zwłaszcza, kiedy kupuje się produkty w tej samej cenie. Jestem maniaczką zakupową, szczególnie jeśli chodzi o kosmetyki, ale nie lubie wydawać zbyt dużo pieniędzy, dlatego takie promocje są dla mnie niesamowitym rozwiązaniem. Już zastanawiam się czy nie kupić czegoś jeszcze. A Wy zrobiłyście już zakupy?? :)

2 komentarze:

  1. zastanawiałam się nad tym zestawem z Rimmela ;) stałam jak głupek z garsciami tuszy i zastanwiałam sie co wybrac ale w końcu do koszyka trafił l'oreal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez chciałam loreala ale nie było akurat mojego. Poza tym ukochany na mnie czekał i marudził żebym szybciej cos wybierała. A ten tusz rimmela jest bardzo okej :)

      Usuń