Translate

czwartek, 13 listopada 2014

SELFIE TAG

Hej kochani,
tak jak mówiłam, wracam z wielkim przytupem. Dzisiaj troszeczke o mnie mianowicie, tag dziesięcio pytaniowy, dzięki któremu poznacie mnie może troszkę lepiej! :) 
hope U like it ♥

1.Jaka jest Twoja najlepsza cecha fizyczna? 
Ciężko jest ocenic samego siebie, szczególnie kiedy mamy wybrać coś co według nas jest najlepsze. Większość z ludzi bez problemu mogłaby wyliczyć swoje wady, ale zalety? Myślę, że moją najlepszą cechą fizyczną są nogi. Może nie są idealne, ale są długie, uważam też, że całkiem zgrane i proste. 

2.Gdybyś mógł odwiedzić jakiekolwiek miejsce na ziemi to gdzie byś poleciał i dlaczego?
Jest masa miejsc, które chciałabym zobaczyć, jednak Tokio wygrywa z nimi wszystkimi. Od dawna marzę o tym, by móc się tam kiedyś znaleźć, szcegolnie w okresie kwitnącej wiśni to wszystko musi być zjawiskowe! Fascynuje mnie kultura Japońskai tak naprawdę wszystko co z nią związane, a jakby tego mało mój ukochany film był tam kręcony... no dobra nie wszystkie sceny, ale była, a chodzi mi oczywiście o Tokio drift. ;)

3.Co potrzebujesz żeby poczuć się lepiej gdy jesteś chory?
Och, przede wszystki masę ciepła, miłości, herbaty (najlepiej o smaku pomarańczy, cynamonu i imbiru - najlepsza ever, albo zwykłej czarnej z cytrynką). Zwykle jak jestem chora pochłaniam masę słodyczy więc powiedzmy, że czekolada również stawia mnie na nogi, no i oczywiście ciepła kołderka i podusia, do której mogę się przytulić. 

4.Jaką poradę dałbyś młodzieży i dlaczego?
Skupię się tutaj może na młodzieży gimnazjalnej. Przede wszystkim, żeby nie sugerowali się tym co mówią i myślą o nich inni. Żeby zawsze brali pod uwagę co będzie dla nich najlepsze i po prostu byli sobą. Jest to okres, w którym rówieśnicy mają na nich największy wpływ, dlatego muszą zdawać sobie sprawę z tego, że nie wszystko czego koledzy od nich oczekują będzie dla nich dobre.

5.Jak myślisz jakim zwierzęciem byłeś lub mógłbyś być w poprzednim życiu?
To pytanie jest w moim przypadku banalnie proste. LENIWCEM. Kocham spać, nic nie robić, obijać się przez cały dzień czyli którtko mówiąc jestem urodzonym Sidem, albo byłam. :D

6.Gdybyś mógł się cofnąć w czasie, co byś zmienił?
Absolutnie nic. Uważam, że wszystko co się stało w moim życiu, nie działo się bez przyczyny i że wiele mnie to wszystko nauczyło. Gdyby nie to, pewnie nie byłabym teraz tu gdzie jestem. 

7.Co robisz dla rozrywki w weekendy?
Jak już wcześniej wspominałam jestem typem leniwca, więc kiedy tylko mogę staram się po prostu nie robic nic, ale oczywiście czasem zdarza mi się wychodzić ze znajomymi na imprezy do klubów, do barów, na grille, ogniska czy gdziekolwiek. Bądź też spędzam czas z moim chłopakiem w domciu. :)

8.Co denerwuje Cię w miejscu, w którym pracujesz?
Aktualnie nie pracuję, poświęcam się w 1oo % studiowaniu (:D) Od września jestem na bezrobociu, w mojej ostatniej pracy najbardziej denerwowali mnie upierdliwi, niezdecydowani klienci...niestety 

9.Nie mogę żyć bez...
Jeżeli nie mówimy tu o ludziach to zdecydowanie nie poradziłabym sobie bez telefonu, tak myślę i pewnie troche też bez papierosów, ale to takie okropne, że lepiej o tym nie mówić ;)

10.Jakbyś mógł mieć jakąś supermoc, jaka by to była?
Po długim namyślę i konsultacji z moim ukochanym stwierdzam, że byłaby to moc teleportacji. Mogłabym zwiedzić wszystkie miejsca, które misię marzą, a jakby tego było mało, zawsze wszędzie byłabym na czas, juz nigdy nigdzie bym się nie spóźniła, to by było piękne. :) 

Dobra kochani to by było na tyle, taki szybki tag, mam nadzieje, że przypadnie wam do gustu. Jeśli macie ochotę, zapraszam wszystkich dozrobienia go u siebie, a tymczasem uciekam spać, do usłyszenia!! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz