Translate

niedziela, 29 czerwca 2014

L'OREAL PARIS PRODIGY 5 rubin intensywna czerwień

Witajcie kochani! Dzisiaj mała recenzjafarby do włosów L'oreal paris prodigy. Firma bardzo dobrze znana każdemu, szczególnie z kolorówki, którą uwielbiam. Zwykle używam farb firmy palette (chyba, żefarbuję się u fryzjera), tym razem jednak postanowiłam spróbować czegoś innego. Na włosach niestety mam kolor, który dość szybko się zmywa. Farba jest w kolorze intensywnej czerwieni.

Czy faktycznie taka wyszła??



*Zawartość opakowania:
-krem utleniający,
-krem koloryzujący,
-odżywka satynowa Miękkość i Blask,
-para profesjonalnych rękawiczek.

*Co obiecuje nam producent?
100 lat po wynalezieniu koloryzacji l'oreal paris wprowadza swoją pierwszą farbę z technologią transmisji koloru opartą na mikroolejku.

Cudowny kolor w pięciu wymiarach:

Szlachetny kolor o bogatych, ruchomych refleksach
Unikalna kompozycja mikropigmentów dla niezwykle bogatego, wielowymiarowego koloru mieniąceo się lśniącymi refleksami.

Satynowy blask
Technologia transmisji koloru oparta na mikroolejku wygładza włókno włosa dla lepszego odbijania światła i olsniewającego wibrującego blasku.

Jednolity kolor
Formułaz mikropigmentami perfekcyjnie rozprowadza kolor we włosach dla idealnie jednolitego koloru od nasady po końce.

Doskonałe pokrycie siwych włosów bez efektu maski
Doskonałe pokrycie siwych włosów pasmo po paśmie przy zachowaniu naturalnego wyglądu bez efektu maski.

Zmysłowa naturalność w dotyku
Nawilżone i odżywione włosy są zmysłowo miękkiei naturalne w dotyku, wyglądają na wyraźnie zdrowsze.

*Sposób użycia:
Opcja pierwsza (włosy niefarbowane lub farbowane dawniej niż 3 miesiące temu lub włosy o zupełnie innym kolorze)
1. Załóż rękawiczki i nałóż produkt u nasady włosów, rozdzielając pasmo po paśmie,
2. Nałóż resztę produktu na całą długość włosów aż po końce,
3. Wmasuj produkt we włosy by równomiernie go rozprowadzić,
4. Zostawprodukt na 30 minut.

Opcja druga ( włosy farbowane na podobny odcień, farbowanie odrostów)
1. Załóż rękawiczki ochronne i nałóż produkt u nasady włosów, rozdzielając je na pasma,
2. Pozostaw na 20 minut,
3. Po20minutach nałóż resztę produktu na całą długość włosów aż po końce,
4. Wmasuj produkt we włosy,
5. Pozostaw na 10 minut.

*Wady i zalety

+ czytelna ulotka,
+ łatwa aplikacja,
+ konsystencja,
+ przyjemny zapach,
+ bardzo wydajna,
+ dokładne pokrycie,

- cena (ok 27zł / opakowanie)

Jeśli chodzi o moje wrażenia to musze przyznać, że jestem pozytywnie zaskoczona. Początkowo byłam sceptycznie nastawiona do tego produktu, może dlatego, że nie lubię już tak bardzo eksperymentować z włosami jak kiedyś. Co prawda myślałam, że efekt końcowy będzie troche inny, bo miałam wrażenie, że kolor wyszedł troche za ciemny, ale na szczęście szybko zdałam sobie sprawę, że wszystko zależy od światła. Zdecydowanym atutem tych farb jest ich zapach, mocno odbiegający od tego co używałam wcześniej - jest delikatny i całkiem przyjemny. Już nie wspomnę o odżywcę, której zapach był nie-ziem-ski! (dobrze, że całkiem sporo mi jej zostało ). Farba jest mocno wydajna, zanim ścięłam włosy używałam trzech opakowań teraz na wszelki wypadek kupiłam dwa, ale myślę, że jedno na pewno by starczyło. Włosy po wysuszeniu były mięciutkie, delikatne i pachnące jak po wyjściu od fryzjera. Jedyne do czego mogę się przyczepić to cena. Uważam, że jak na produkt drogeryjny jest dość wysoka i myślę, że gdybym musiała kupić trzy opakowania to bym z niej zrezygnowała.
Na chwilę obecną ciężko mi powiedzieć czy użyję jeszcze tego produktu. Wszystko zalezy od trwałości, bo jeśli zmyje się po takim samym czasie jak tańsze farby, to czy będzie sens tyle płacić? Ale dla osób, które używają "trwalszych" kolorów, myślę, że będzie super! :)


A wy używałyście już tej farby? A może polecicie mi coś innego? :)

xoxo

5 komentarzy:

  1. Zabije Cie za te włosy !! :((

    Niedawno farbowałam w rudościach kolor utrzymuje się w porządku ale tylko na zdrowych włosach z końcówek zmył się po 1 myciu . Dla mnie plus za zapach minus za konsystencję jest zbyt płynna . ;)

    Wracaj szybko , buziak :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem o co Ci chodzi :(

      będę niedługo w GD miej wolne! <3

      Usuń
  2. dla mnie najlepszy jest prefernace :) kolor trwały, ładnie pokrywa z takim samym nasileniem jasne i ciemne końce, pod względem praktycznej aplikacji lepsza jest pianka sublime :) lubie farby piankowate :) ale ostatnio troche zdradziłam L'Oreal'a :) kupuje szamponetki Marion aby moje włosy odzyły :) kolor super, spiera sie po 4 myciach wtedy maluje na nowo :) błyszczace mieciutki i tak nie niszcza sie przy tej ingerencji słonecznej :P

    OdpowiedzUsuń
  3. loreal rewelacja. kolor trzyma sie dlugoo. faba nie kosztuje 1 0 zl jak np palette tylko ze 30 ale OPLACA SIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anit gdzie Ty się podziewasz?;)

    OdpowiedzUsuń