Translate

czwartek, 29 maja 2014

TAG "mój pierwszy raz"

Witajcie kochani, bardzo długo mnie tu nie było... to pewnie z braku czasu, albo z lenistwa, w każdym razie jestem. Dzisiaj zupełnie inaczej niż zwykle, bo z tagiem, do którego natchnęła mnie pani domu z bloga kosmetykipanidomu. Tag ma nazwę "mój pierwszy raz"

1.Czy rozmawiasz jeszcze ze swoją pierwszą miłością?
Zdecydowanie nie, to było mase lat temu każde z nas ma swoje życie i swoje sprawy. 

2. Jaki był twój pierwszy napój alkoholowy.
Było to piwo, a dokładniej redd's jabłkowy. Zakończenie roku szkolnego w drugiej gimnazjum. Śmiesznie było. :)

3. Jak była twoja pierwsza praca?
W wieku 16 lat postanowiłam zarobić na swoją lustrzankę (bądź co bądź i tak rodzice musieli mi większość dołożyć) w związku z czym całe wakacje pracowałam w punkcie gastronomicznym znajomych mojej rodziny. 

4. Jaka była pierwsza osoba, która do Ciebie dziś napisała? 
Koleżanka ze szkoły 

5. Jaka była pierwsza osoba, o której dziś pomyślałaś?
Chyba mama, z którą chwilę później rozmawiałam przez telefon. ;) 

6. Gdzie po raz pierwszy leciałaś samolotem?
Anglia, było suuuper! Zdecydowanie mogłabym latać codziennie.

7. Gdzie po raz pierwszy zostałaś na noc?
Jako mała dziewczynka często nocowałam u cioci, a później u koleżanek. ;)

8. Kto był pierwszą osobą, z którą dziś rozmiawiałaś?
Mój chłopak

9. Co było pierwszą rzeczą jaką dzisiaj zrobiłaś?
Chyba poszłam umyć zęby.

10. Jaki był pierwszy koncert, na którym byłaś?
W moim mieście w wakację jest dość sporo koncertów, aprzynajmniej tak było kiedy byłam mała więc chyba tego nie pamiętam, ale na pewno super się bawiłam! 

11. Pierwsza złamana kość.
Nigdy nic sobie nie złamałam. :)

12. Pierwszy piercing.
Uszy, potem język 

13. Pierwsze państwo za granicą, do którego pojechałaś.
Niemcy

14. Pierwszy film, który pamiętasz.
Kevin sam w domu, chyba, a moze Titanic, hmm.

15. Pierwsza uwaga w dzienniczku. 
Rzucanie kasztanami w kolegów...mocno musieli mnie zdenerwować -,- 

16. Pierwszy współlokator.
Siostra, z którą dzieliłam pokój, a jeśli chodzi o samodzielne mieszkanie - to mój chłopak, z którym mieszkam teraz :))


Mam nadzieje,żeodpowiedzi przypadły Wam do gustu, szczerze mówiąc zastanawiam się czy nie zacząć robić więcej takich tagów,  są całkiem sympatyczne, a i ja sama bardzo lubie je oglądać/czytać, piszcie czy taka forma postów też jest ok. 
Trzymajcie się cieplutko słoneczka i do następnego xoxo

2 komentarze:

  1. Hej Anita :) widzę,że świetnie idą Ci pytania z Tagów :) więc też otagowałam Cie do kosmetycznego tagu :) będzie mi miło jeśli weźmiesz udział w zabawie ;)

    http://mazgoo.blogspot.com/2014/06/tag-40-pytan-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń
  2. to wbijaj do mnie na facebooka ;) wpisz silent thelma i mnie znajdziesz ;)

    OdpowiedzUsuń