Translate

sobota, 26 kwietnia 2014

wyniki rozdania

Wymyslając to rozdanie nie miałam pojęcia jak dużym zainteresowaniem będzie się cieszyć! Byłam pozytywnie zaskoczona widząc dzień w dzień coraz to większą liczbę zgłoszeń. Nie spodziewałam się również jak ciężko będzie to wszystko potem ogarnąć i wylosować zwycięzcę. Wyniki ujawniamdopiero dziś, dlatego, że czekałam na wiadomość od osoby wylosowanej, którą została...
Agnieszka Małecka
zapowiedziana nagroda z woskiem yc o zapachu bahama breeze zostanie wysłana w poniedziałek. 

Zwycięzcy gratuluję i zachęcam do śledzenia bloga bo...już szykuję dla Was kolejne rozdanie (w wydaniu bardziej kolorowym) ;))

5 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej. :) Ja jeszcze nigdy nic nie wygrałam. ;o

    Pozdrawiam, http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej Anita :) super pomysł z rozdaniem :) ja też powoli się do tego przymierzam :) ale czasu brakuje na wszystko :) zamawiałas może ostatnio box-a? tak sie zastanawiam bo zazwyczaj dostawałyśmy te same pudełka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej hej ;) nie zamawiałam właśnie, stwierdziłam, że poczekam aż będzie znana już zawartość i szczerze tyłka nie urwało, wiec stwierdziłam, że jednak nie zamówie :D czekam jeszcze na zawartość shiny, a noz bedzie spoko :))

      Usuń